Τρίτη 12 Απριλίου 2016

Γιώργος Παπανικολάου - Κ Α Τ Α Γ Γ Ε Λ Ι Α


Κ Α Τ Α Γ Γ Ε Λ Ι Α
ΠΑΡΑΝΟΜΑ δέσμευσαν/ΛΗΣΤΕΨΑΝ
ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΟ λογαριασμό μου
Στην τράπεζα ALPHABANK απόλυτα βέβαιοι
ότι δεν θα έχουν καμιά συνέπεια...
Η δέσμευση έγινε για χρέη προς την εφορία περίπου 4800 ευρώ (μεταξύ των οποίων και ο αντισυνταγματικός ΕΝΦΙΑ, σύμφωνα με δήλωση του πρωθυπουργού και όλων των σημερινών κυβερνητών).
Θυμόμουνα όμως ότι είχα κάνει τις ενέργειες για να καταστήσω ακατάσχετο τον έναν από τους 2 λογαριασμούς μου και το είπα στην υπάλληλο της τράπεζας.
"Δεν υπάρχει δηλωμένος ακατάσχετος κύριε. Μόνο σαν μισθοδοτικός είναι δηλωμένος ο ένας" μου είπε. Φυσικά επέμενα γιατί θυμόμουνα πολύ καλά, αλλά κι αυτή ήταν απόλυτη. Όταν έμαθα αργότερα ότι δέσμευσαν και χρήματα απ το συνταξιοδοτικό λογαριασμό της μητέρας μου (γιατί αναφέρονταν το όνομά μου σαν συνδικαιούχου), ζήτησα να δω τον υπεύθυνο για εξηγήσεις, αλλά η αγανάκτηση της υπαλλήλου ήταν εμφανής: "Υπάρχει νόμος κύριε! Δεν υπάρχει υπεύθυνος!".
Δέχτηκα τη μοίρα μου εκείνη τη μέρα, γιατί πίστεψα ότι δεν είχα στοιχεία για να το αποδείξω. Ο καταπληκτικός λογιστής μου όμως, το απόγευμα βρήκε στο TAXISnet και το Αποδεικτικό γνωστοποίησης/δήλωσης ακατάσχετου λογαριασμού και την επιβεβαίωση της τράπεζας ότι έκανε επιτυχώς τη μετατροπή του λογαριασμού.
Την άλλη μέρα ζήτησα απ την υπάλληλο να μου δώσει γραπτή βεβαίωση ότι οι λογαριασμοί μου δεν είναι ακατάσχετοι. ΑΡΝΗΘΗΚΕ.
Αρνιότανε πως γνώριζε ότι ο λογαριασμός ήταν ακατάσχετος, ακόμη κι όταν της έδειξα το αποδεικτικό γνωστοποίησης/δήλωσης. "Αυτό είναι του TAXIS έλεγε. Η τράπεζα δεν γνωρίζει".
Όταν της έδειξα τη βεβαίωση της τράπεζας ότι ο λογαριασμός μετατράπηκε επιτυχώς σε ακατάσχετο, άλλαξε το παραμύθι: "Δεν σας είπα ποτέ κύριε ότι ο λογαριασμός σας δεν είναι ακατάσχετος". Και μετά: "Θα κάνω τώρα γράμμα στη νομική υπηρεσία. Προφανώς τα χρήματα θα σας επιστραφούν".
Η εισαγγελέας, που την επισκέφθηκα αμέσως μετά, με ενθάρρυνε: "Μπορείτε να τους κάνετε μήνυση. Αλλά αν τα χρήματα σας επιστραφούν, η μήνυση θα καταπέσει".
"Μα υπάρχει παράβαση νόμου".
"Βεβαίως, μπορείτε να τους κάνετε μήνυση. Αλλά αν τα χρήματα σας επιστραφούν, η μήνυση θα καταπέσει", με διαβεβαίωσε για 2η φορά.
Τώρα αδέρφια ξέρετε!...
ΜΠΟΡΕΙΤΕ Ν ΑΡΧΙΣΕΤΕ ΤΙΣ ΛΗΣΤΕΙΕΣ. Κι αν κατά τύχη σας πιάσουν με τη γίδα στην πλάτη, η μαγική φράση είναι: "Προφανώς τα χρήματα θα επιστραφούν", και ...τσααααΑΑΑΚ!... είστε ελεύθεροι. Οοοοούτε γάτα, ούτε ζημιά!
Χαίρε ελληνικό κράτος αμέτρητο. ΟΙ ΣΚΛΑΒΟΙ ΣΟΥ σε χαιρετούν!
Ένας απ τους σκλάβους
(που το μάτι του άρχισε να παίζει)
Γιώργος Παπανικολάου
8 Απρίλη 2016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου