Παρασκευή 18 Μαρτίου 2016

Ταξίδια Γνώσης - ΒΟΛΟΣ

Ανοιξιάτικες, Διασκεδαστικές Κατασκευές από τα μικρότερα παιδάκια μας!!! Ελάτε να ταξιδέψουμε και να ονειρευτούμε παρέα στα Ταξίδια Γνώσης!!!
Χειροτεχνίες κάθε Τετάρτη και Πέμπτη στις 19:00!!!
Τηλ. Επικοινωνίας: 24210·46099

Μου αρέσει!
Σχολιάστε

***
Καλή Σαρακοστή!! Εμείς τον χαρταετό μας τον πετάξαμε!!! Να χαρείτε όπου και αν είστε με γέλια και αγάπη!!!

Μου αρέσει!
Σχολιάστε
***
Γλυκό καλωσόρισμα της Άνοιξης!!Χαρά, υπέροχα ηλιόλουστα πρωινά και εμείς πάντα γεμάτοι διάθεση για μοναδικές δημιουργίες!!!!!
Καλό Μήνα!!!! 💐🌼🌸🌺

Μου αρέσει!
Σχολιάστε
***
Αλλαγές στο εβδομαδιαίο μας πρόγραμμα που ισχύουν από αυτή την εβδομάδα!!!
KIDS YOGA κάθε ΤΕΤΑΡΤΗ στις 18.00 και
ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΕΣ κάθε ΤΕΤΑΡΤΗ στις 19.00!!!!
Μην ξεχνάτε ότι το πρώτο μάθημα σε οποιοδήποτε πρόγραμμα είναι δοκιμαστικό και εντελώς δωρεάν!!
Τηλ. Επικοινωνίας: 24210-44099

Μου αρέσει!
Σχολιάστε
***
  
 Την Ινδιάνα... Κατερίνα, την λένε!
Δασκάλα είναι!
Ένα με τα παιδιά, πιο παιδί, απ' τα παιδιά!
Τα λατρεύει!
Πολλά ΚΑΛΑ, Ταξίδια Γνώσης, Κατερίνα μου!
Υγεία και Γενική Ευτυχία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου